Иако стримингот“во денешно време носи огромни пари во музичката индустрија,, ЦД-то сè уште не е мртво.
Според официјалниот годишен извештај, приходите од продажба на ЦД-а се зголемиле за 21 отсто на 584 милиони долари во 2021 година. Ова е прво зголемување на приходите од продажба на ЦД-а во САД од 2014 година.
Тоа е резултат на повторното отворање на музичките продавници и продажбата на ЦД-а на концерти, откако пандемијата на коронавирус стопираше сè во 2020 година.
Иако стримингот носи огромни пари во музичката индустрија овие денови, ЦД-то сè уште не е мртво.
Како што беше случај во изминатите 15 години, продажбата на винил исто така продолжува да расте, а приходите пораснаа за неверојатни 61 отсто во 2021 година на 1 милијарда долари. Ова е прв пат продажбата на винил да ја достигне таа граница од 1986 година. Вклучувајќи ги и другите формати, продажбата на „физичка“ музика беше 1,66 милијарди долари во САД минатата година.
Единствениот музички формат што доживеа пад на приходите минатата година беше дигиталното преземање. Продажбата падна за 12 проценти на 587 милиони долари, што е само три милиони повеќе од продажбата на ЦД во 2021 година.
Сепак, приходите од стриминг продолжуваат да растат, а вклучувајќи ги и платформите како што е дигиталното радио, вкупните приходи се зголемија за 23,8 отсто на 12,4 милијарди долари минатата година. Платената претплата донесе 9,5 милијарди долари, што е зголемување за 23 отсто во однос на 2020 година. Многу платени претплати се зголемија на 11 отсто до 84 милиони долари во просек. Бројките може да варираат во текот на годината бидејќи претплатниците можат да ја купат членарината, но и да ја откажат.
Денес, стриминг е главниот „креатор на пари“ за музичката индустрија, со 83 проценти од вкупниот приход. Сепак, и покрај тоа, продажбата на физички медиуми е поттик за љубителите на тој формат, но и ги уверува уметниците дека сепак можат да заработат со продажба на компакт дискови.
Извор: Klix.ba