Последниот извештај на аналитичката компанија DFC Intelligence покажува дека бројот на луѓе кои консумираат видео игри е зголемен на 3,7 милијарди.
Овој број претставува речиси половина од светската популација, додека видео игрите станаа сеприсутни. Меѓутоа, во реалноста, вистинската база на основна потрошувачка публика за видео игри е само 10% од тие 3,7 милијарди.
Во моментов, најголемиот фокус на основната индустрија за игри е да таргетира 300 милиони корисници кои се фокусираат на хардверот. Тоа се оние кои купуваат одредени системи и платформи за да играат видео игри, без разлика дали се конзоли или компјутери за игри.
Споменатата публика расте, но никаде не е толку колку што е растот на глобалната гејмерска публика, која е поттикната од можноста за играње на мобилни телефони.
Истражувањето покажува дека во следните 10 години се отвора можноста за промена на хардверот што се користи за игри, бидејќи се повеќе уреди се обидуваат да допрат до поголема публика. Ова може да ги зајакне платформите за облак игри, како и хибридните екосистеми кои нудат повеќе стилови на игра.
На пазарот на конзоли, Nintendo се издвојува како единствена компанија која забележа значителен раст на публиката во последните години, благодарение на својата Nintendo Switch конзола.
Телефоните со екран на допир служат како основно средство за потрошувачка на игри за милијарди глобални корисници. Следната цел за индустријата за видео игри ќе биде како да ги убеди овие потрошувачи да преминат на следното ниво во потрошувачката на игри.