YouTube неодамна ги засили своите мерки против блокирање реклами, затворајќи ги дупките во законот што ги искористија блокаторите на реклами.
Компанијата започна експериментални мерки против блокаторите на реклами во 2023 година, пред да продолжи со полна пареа во 2024 година. Но, дури и тогаш, неколку апликации, вклучувајќи го Mozilla Firefox (и екстензии), ги искористија слабостите во заштитата на YouTube во текот на изминатите неколку месеци.
Сепак, тоа повеќе не е случај, според 9to5Google, а некои корисници кои претходно ги заобиколуваа рекламите пријавија дека повеќе не можат да репродуцираат видеа на YouTube освен ако не ја додадат страницата за хостирање видеа на белата листа на нивниот блокатор на реклами или целосно не го оневозможат блокаторот на реклами.
Можете да се претплатите на YouTube ако сакате да се ослободите од рекламите на платформата, но многу луѓе не сакаат, а кога компанијата првпат се обиде да имплементира забрана за блокатори на реклами, имаше огромно негодување од корисниците.
Сепак, се чини дека не сите корисници се засегнати од оваа промена, бидејќи во Југоисточна Азија и Европа, блокаторите на реклами сè уште функционираат целосно, но не е познато дали YouTube сè уште не ги имплементирал промените во тие региони или дали развивачите на блокатори на реклами веќе објавиле ажурирани листи со филтри.