Се крена голема прашина откако Stadia, услугата за стриминг игри на Google, беше затворена.
Иако е вистина дека ривалите како Geforce Now и Xbox Cloud Gaming ја претставуваа веќе вкоренетата конкуренција и дека Google не знае многу за игрите, главниот проблем – како и со повеќето производи на Google во последно време – е тоа што никој не и веруваше на компанијата дека ќе го одржи проектот Stadia во живот повеќе од една или две години.
И тоа е само тоа: никој не му верува на Google. Компанијата покажа лошо разбирање за тоа што луѓето сакаат, им треба и што се подготвени да платат за тоа во овој момент, па луѓето станаа претпазливи да инвестираат дури и во попопуларните производи на Google.
Сигурно нема забелешки за техничката имплементација на услугата Stadia. Во својот најдобар случај, Stadia беше подобра од своите конкуренти и речиси волшебна во начинот на кој го исполни ветувањето за препѓањето од ништо до влегување во игра за неколку секунди.
На деловната страна, ситуацијата не беше толку инспиративна. Многумина сега се сеќаваат на многу исмејуваните реклами пред лансирањето на Stadia: осудениот на пропаст Dreamcast, бесмислените Power Glove и E.T. за Атари, игра која е толку лоша што ја закопаа во плиток гроб.
Интересно е тоа што пред само два месеци, налогот на Stadia на Twitter ги уверуваше загрижените корисници дека услугата всушност не се исклучува. Иако пред тоа имаше некои индиции дека нешто лошо и се подготвува на Stadia.
И тоа е делот каде што многумина знаеја дека сè е осудено на пропаст. Иако има многумина кои ќе фрлат по неколку долари овде-онде за услуга на Google, речиси никој не сака да плати стотици долари за нешто за кое има прикриено чувство дека ќе стане целосно безвредно на краток рок.
Google има добро позната практика да ги затвора своите производи и услуги. Пресвртите на компанијата во приоритетите, брендирањето, стандардите и сè останато на сите им ставија до знаење дека на Google не може да му се верува ништо друго освен она што е поврзано со основните услуги на компанијата.
Google не изгради ништо друго освен недоверба со текот на времето, освен за неколку производи кои никој не сака или треба да ги промени.
Google на крајот создаде толку многу негативен публицитет и лоша ситуација што без разлика дали станува збор за креаторите на YouTube, кодерите и научниците во Colab или медиумите и огласувачите во Search – ниедна заедница никогаш повеќе нема да и верува на оваа компанија.