Виенската компанија за јавен превоз „Wiener Linien“ е првата во светот која тестираше аватар за лица со оштетен слух во апликација за јавен превоз. Апликацијата е развиена во соработка со компанијата Sign Time и е достапна за мобилни телефони со Android.

Како што соопштија властите на австриската престолнина, аватарот на знаковен јазик се вика Ирис, а Wiener Linien бара волонтери за тестирање на употребата на аватарот.

За луѓето кои користат знаковен јазик да ги добијат сите потребни информации за непречено патување во возилата за јавен превоз, виртуелниот аватар на вработените во Wiener Linien, Ирис во иднина ќе преведува важни информации, како што е планирањето на патната рута.

Речиси 5.000 имиња на станици во Wiener Linien и речиси 30 видови дефекти што се јавуваат или на возила или на мрежата на градски транспортни линии се однапред преведени. Во случај на прекин на возењето, како што е објаснето, соодветните информации треба да бидат достапни во живо и автоматски на германски знаковен јазик. Секоја информација ќе биде означена со пар црвени раце.

„Секогаш се трудиме да ги подобриме нашите услуги. Пристапноста има многу аспекти – од непречен пристап до возила до комуникација. За нас е важно сите патници да добиваат информации во реално време“, истакна претставникот на градското претпријатие Wiener Stadtwerke Ханс Јурген- Бруто.

По тест фазата, која ќе заврши на крајот на ноември, развивачите на аватари ќе ја интегрираат Ирис во постоечката апликација WienMobil, преку која граѓаните на Виена, но и туристите, ќе можат да ги добијат сите информации за распоредот на работа и прекините во работењето на возилата за јавен превоз од 2017 година.

Купувањето и прикажувањето на билет за јавен превоз функционира директно и лесно преку апликацијата. Континуирано ќе се ажурираат дополнителните преводи на знаковниот јазик. Покрај верзијата за телефони со Android, планирана е и верзија за iOS, соопштија виенските власти.