Истражувањето наречено „Се за колачињата“ откри дека огромното мнозинство на интернет корисници прифаќаат колачиња без многу размислување, а 40% од анкетираните корисници на Интернет велат дека тоа го прават слепо.

Генерацијата Z (1997-2012) најверојатно ќе ги прифати сите колачиња (cookies), додека бејби бумовите (1946-1964) се највнимателни.

Една четвртина од корисниците велат дека прифаќаат колачиња по одредено истражување, додека секој петти прифаќа само некои. Само 18% велат дека ги одбиваат сите колачиња.

Колачињата се мали датотеки што веб-страните автоматски ги создаваат, меѓу другото, за да ги автентицираат корисниците и сметките, да собираат аналитички податоци и да ги персонализираат онлајн рекламите. Иако тие се главно безопасни, добра идеја е периодично да се бришат колачињата и кешот каде што се чуваат и поради приватност и заради перформанси.

Меѓутоа, многу луѓе веруваат дека ќе бидат пренасочени или исфрлени од веб-страната доколку не прифатат колачиња.

Истражувањата покажаа дека на повеќето корисници не им е сосема јасно што прават колачињата. Од четирите понудени точни и четири неточни одговори, само еден од десет испитаници успеал да ги препознае сите точни и неточни искази.

Секој втор не избрал ниту еден точен, додека повеќе од половина избрале барем една погрешна. Истиот број веруваат дека колачињата ќе ги запишат на мејлинг листите.

Други заблуди на корисниците, кои ги има барем еден од десет испитаници, го вклучуваат верувањето дека колачињата ќе преземаат датотеки, ќе инјектираат вируси или ќе читаат што складираат на уредот.

Студијата открива и генерациски јаз кога станува збор за колачиња. Со 60%, Millennials (1981-1994/6) се најсигурни кога станува збор за знаење за колачиња, во споредба со само 45% од Gen Z и Gen X (1965-1981).

Исто така, бејби бумовите имаат двојно поголема веројатност да одбијат колачиња од која било друга генерација, а 31% изјавиле дека одбиваат колачиња. Нешто помалку од една третина велат дека автоматски прифаќаат колачиња, што е најнизок резултат од која било генерација.

За споредба, 47% од испитаниците на Gen Z велат дека едноставно прифаќаат колачиња без многу размислување.