Новото лого на Facebook е сè уште сино, но сега е малку повеќе сино.

Мета го ажурираше „идентитетот“ на својата популарна мрежа Фејсбук, а тоа вклучува и освежено лого.

Во суштина, логото останува речиси идентично со претходното, само користејќи потемна сина боја и правејќи некои суптилни промени на малата буква „f“.

Мета го објави своето објаснување за оваа промена: „Нашата намера беше да создадеме освежен дизајн на логото на Facebook кој е похрабр, електричен и безвременски. Секоја од препознатливите, нови промени води до поголема хармонија во целокупниот дизајн како клучен елемент на идентитетот на апликацијата. Ова го направивме така што вклучивме посигурен израз на основната сина боја на Facebook што е направена да биде визуелно попристапна во нашата апликација и обезбедува посилен контраст за да се истакне симболот „f“.

Заштитните знаци на Facebook и другите ознаки на зборови исто така добија редизајн и сега користат Facebook Sans. Има и нова палета на бои во која, верувале или не, доминира сината боја.

Мета истакна дека планира уште некои промени во изгледот на Facebook, а најновото ажурирање е само првата фаза од „освежениот систем за идентитет“ за апликацијата.