Кога корисниците на Фејсбук го губат пристапот до нивните сметки поради една или друга причина, тие често тврдат дека е речиси невозможно да стапат во контакт со компанијата и да побараат да им се врати сметката. Повеќето се резигнирани на ситуацијата, но еден корисник од САД решил да преземе драстичен чекор и да го тужи Фејсбук за блокирана сметка.

Џејсон Крафорд од Џорџија покренал постапка против Фејсбук за погрешно блокирање на неговиот профил. И се случи чудо – тој всушност го доби тој случај. Но не само тоа. Откако компанијата ја игнорираше тужбата, судијата пресуди дека Фејсбук и должи 50.000 долари на тужителката.

Крафорд вели дека неговата сметка му била суспендирана и порано поради неговата вмешаност во политиката, но овој пат било поинаку. Преку „поп-ап“ порака тој бил информиран дека ги прекршил стандардите на Фејсбук за сексуална експлоатација на деца. Се обидел да најде некој од Фејсбук за да дознае што се случува. Но, да се најде човек од компанијата за разговор се покажа како невозможна мисија.

„Ако немате налог, немате начин да поднесете жалба“, изјави Крафорд за Фокс 5.

Фејсбук е во сопственост на Мета платформи, компанија која исто така управува со Инстаграм и WhatsApp. Мета вработува повеќе од 80.000 луѓе, но очигледно не е доволно за да им обезбеди на корисниците некого на кого ќе можат да му се обратат во случаи како овој.

„Едноставно мислам дека тоа е лоша деловна практика. Тоа е ужасен начин да се третираат луѓето. Барем кажи ми што згрешив“, вели Крафорд.

Во тужбата што ја поднесе во август 2022 година, тој ги нарече дејствијата на Фејсбук „небрежни“ со тоа што му беше забранет пристап до сметката „врз основа на прекршување што не се случило“.

Фејсбук не само што го игнорираше него, туку и тужбата, на која правниот тим на Фејсбук не се ни потруди да одговори.

Крафорд вели дека компанијата допрва треба да ја плати казната за „прекинување на неговата сметка без добра причина“, но вети дека ќе ги добие неговите пари.

Фејсбук сепак го активираше профилот на Крафорд. Од компанијата добил објаснување дека сметката му била хакирана.

Иако ова е екстремен чекор на кој повеќето корисници не би ни помислиле, овој случај може да даде идеја и да мотивира многу фрустрирани корисници да направат чекор подалеку од често залудните обиди да контактираат со компанијата. Доколку повеќе луѓе го сторат тоа, да го изведат Фејсбук на суд поради неговите одлуки, компанијата нема да има друг избор освен да почне да одговара на нивните жалби.