Корисниците кои креираат содржини за YouTube Shorts од 1 февруари имаат можност за монетизација, односно заработка.
YouTube им вети на креаторите 45 отсто од приходите генерирани од прегледите, а оваа финансиска иницијатива може да го направи YouTube Shorts најголемиот ривал на мегапопуларниот TikTok. На TikTok, дури и најголемите креатори се познати дека заработуваат многу малку преку програмата за споделување приходи од реклами. На овој начин YouTube Shorts се обидува да привлече и помлади корисници.
Платформата забележа постојан раст и забележа 1,5 милијарди гледачи месечно, додека TikTok имаше фантастичен раст во 2022 година.
Сега YouTube им нуди на креаторите можност да ги монетизираат своите содржини преку Програмата за партнери на YouTube, што значи дека платформата ќе подели дел од приходите што тие ги создаваат од Shorts.
Условот за монетизација е каналот на создавачот или огласувачот да има најмалку 1.000 претплатници или 4.000 часови на гледање во последните 12 месеци или 10 милиони јавни прегледи на Shorts во последните 90 дена.