Тешко е да се каже што носи иднината, но Марк Цукерберг и тимот од Мета се убедени дека нивната технологија ќе доминира за десет години.
Во текот на последните неколку години, одделот за виртуелна реалност на Мета, Reality Labs, загуби околу 16 милијарди долари и можеме да очекуваме дека компанијата ќе продолжи да акумулира толку големи загуби што ќе бидат покриени со приходите на другите одделенија како Facebook и Instagram.
Цукерберг, се чини, не е (претерано) загрижен за толку големи загуби и верува дека таквата инвестиција ќе се исплати еден ден.
За такво нешто ќе мора да чека можеби една деценија, но верува дека тогаш вредноста на пазарот на виртуелна реалност ќе изнесува стотици милијарди, ако не и трилиони долари. Мета сака да биде подготвен за тој период и да доминира на тој пазар.
На Светскиот економски форум во Давос, шефот за развој на производи на Мета, Крис Кокс, зборуваше за потенцијалот на метаверзумот и виртуелната реалност. Тој им рече на толпата дека нивната платформа за виртуелна реалност еден ден ќе биде исто толку суштинска за луѓето како што им се паметните телефони денес, без кои е невозможно повеќето луѓе да го замислат секојдневниот живот.
Тој нагласи дека неговата компанија речиси една деценија работи на развој на производи за виртуелна реалност, кои ќе бидат ценовно прифатливи, достапни и импресивни. Долгорочната цел е да се имплементираат различни полиња во VR платформата – од социјални искуства до фитнес, видео игри, медицина, развој на лекови и многу повеќе, а тој верува дека метаверзумот има таков потенцијал што кога луѓето ќе бидат во него, тие ќе бидат може да дизајнира различни производи, од патики до автомобил.
Сепак, многумина не делат таков ентузијазам за метаверс како што владее во компанијата на Цукерберг, односно во дел од компанијата, бидејќи дури и некои од нивните вработени не поминуваат доволно време во метаверс.
Така, една неодамнешна анкета меѓу тинејџерите покажа дека речиси половина од нив се целосно незаинтересирани за вакви виртуелни светови, а треба да се нагласи дека минатата година е забележан пад на продажбата на уредите за виртуелна реалност.