Шведската стриминг компанија Spotify објави дека го завршила вториот квартал од 2025 година со нето загуба и покрај растот на претплатниците.
Бројот на нови корисници ги надмина очекувањата, а приходите се зголемија за 10 проценти на годишно ниво на 4,19 милијарди евра.
Компанијата ги наведе непланираните трошоци за даноци на плати и бенефиции како главна причина за загубата во вториот квартал, која ги надмина проценките за 98 милиони евра во кварталот поради порастот на цената на акциите.
Spotify соопшти дека во вториот квартал има 276 милиони претплатници, што е зголемување во однос на очекуваните 273,2 милиони, додека бројот на месечно активни корисници достигна 696 милиони.
Во следниот квартал, компанијата очекува 281 милион премиум корисници и 710 милиони вкупни корисници.
Spotify, исто така, прогнозира дека неговите приходи ќе пораснат на 4,2 милијарди евра во третиот квартал од 2025 година со оперативен профит од 485 милиони евра.
Spotify ги зголеми инвестициите во последните месеци со желба да се натпреварува со платформата YouTube, објави Bloomberg.
Покрај музичката содржина, шведската платформа сега нуди видео подкасти, музички видеа и снимки од концерти, а исто така користи и генеративна вештачка интелигенција за креирање аудио реклами.