Деловните активности на Huawei треба да продолжат да се намалуваат и да се концентрираат на области со стратешки фокус, наместо да се обидуваат да направат сè, им пиша основачот и извршен директор на Huawei, Рен Женгфеи, на вработените во компанијата во неодамнешната интерна е-пошта, сигнализирајќи дека телекомуникацискиот гигант може дополнително да ги прилагоди своите стратегии наспроти предизвиците и конкуренцијата.

„Бидејќи сме компанија со ограничена моќ, мора да работиме добро и да ги усогласиме проектите што ќе ги правиме. Ние мора да ги искористиме можностите во областите каде што можеме да ги фокусираме своите енергии и да завршиме добра работа со искрен пристап. Само тогаш можеме вистински да најдеме подобро решение од другите “, објасни Рен.

Зборувајќи за cloud бизнисите на Huawei, Рен истакна дека додека учи од Amazon и Microsoft, Huawei мора да го направи своето 30 годишно мрежно искуство единствена предност на пазарот на cloud услуги и да гради диференцирани карактеристики.

„Но, Huawei не може да тргне по истиот пат како Alibaba и Amazon, бидејќи немаме „бесконечни пари од американската берза како нив“, рече извршниот директор.

Аналитичарите велат дека забелешките од Рен доаѓаат во време кога „клауд“ бизнисите на компанијата се соочуваат со засилена конкуренција на домашниот пазар, а стратешките пораки од Рен се повеќе одговор на тешкотиите со кои сега се соочува фирмата.

„Деловната активност на Huawei е сè уште ограничена и се соочува со бариери да се развива во поголеми размери. Точките што ги спомена Рен се и обиди кои фирмата ќе ги направи за да се обиде да го пробие тесното грло“, изјави за Глобал Тајмс, Jианг Јунму, главен пишувач за телекомуникациската индустрија во кинескиот веб-портал c114.com.cn.

Huawei Cloud лансираше повеќе од 200 услуги, го користат повеќе од 1,5 милиони програмери и досега привлекоа речиси 20.000 партнери.

„Она што сега разговараме е како да се искористи можноста за дигитализација на владите и претпријатијата, како да се постигне подобар развој и во двете области, и како да се постигне водечка позиција во светот“, рече Рен.

Рен, исто така нагласи дека фирмата треба да „искористи се“ за да изгради голем екосистем за апликации како Amazon, бидејќи без апликации, Huawei Cloud може да умре.

„Alibaba, Tencent и веб-услугите на Amazon воведоа сеповеќе хардверско-софтверски фузиони уреди. Предноста на Huawei лежи во хардверот. Ние мора да ги зајакнеме софтверот и екосистемот на апликацијата и не треба да се откажуваме од предностите што ги носи хардверот на Huawei Cloud“, рече Рен.

„Huawei беше добар во намалувањето на резултатите пред ова. Конзистентната идеја на Рен не е да инвестира енергија и ресурси во нестратешки области”, изјави за Глобал тајмс, Ма Јихуа, искусен индустриски аналитичар и близок следбеник на Huawei.

Во однос на информатичките технологии Huawei има свои предности, но неговиот развој релативно доцни, а основната саморазвиена технологија исто така има свои недостатоци. Наместо конкуренција со Alibaba и Amazon во иста арена, би било подобро да тргне по друга патека каде што може да игра според своите предности.