Ако ја играте играта Escape from Tarkov, конечно можеби ќе имате шанса да избегате од измислениот град разурнат од војна во северозападна Русија – но нема да биде лесно.
Никита Бујанов, режисерот на играта, им кажа на публиката дека ќе има четири завршетоци до кои играчите ќе можат да стигнат, одредени од нивниот напредок низ играта. Бујанов додаде дека „најдобриот крај“ ќе биде „навистина тежок“ и дека „не секој ќе избега од Тарков“.
„Мислам дека околу два проценти од целата база на играчи ќе успеат да избегаат. Ќе биде навистина предизвикувачки и можете да го третирате како животно достигнување“, рече Бујанов на саемот на игри Tokyo Game Show.
По повеќе од осум години во бета верзија, се очекува играта да излезе во ноември, иако Бујанов нагласи дека тимот сè уште има многу планирана содржина по тоа.
Поголемиот дел од новата содржина сè уште се чува во тајност, а Бујанов исто така рече дека ќе има сезонски ликови кои ќе бидат предмет на вообичаено бришење, заедно со постојан главен лик кој може да го одржува напредокот на неодредено време.
Подоцна тој објави на социјалните мрежи дека нема да има бришења на напредокот и дека тимот ќе имплементира „softcore поставки“, кои овозможуваат одредено експериментирање пред објавувањето, во споредба со „hardcore бришењето“ што се случи во јули.