Заштедите речиси воопшто не беа постигнати со поевтинување на батериите.

Шефот за односи со инвеститори на Tesla откри колку е поевтино за американскиот производител на електрични возила да ги произведува своите возила.

Говорејќи на технолошката конференција организирана од Голдман Сакс во Сан Франциско неодамна, Мартин Вијеха рече дека производствените трошоци по возило ќе бидат најважниот фактор во одредувањето колку возила може да произведе една марка и колку голема ќе стане компанијата.

Конкретно, Вијеха откри дека компанијата Тесла потрошила во просек по 84.000 долари за да го изгради секое нејзино возило во 2017 година, и дека овој трошок сега е намален на само 36.000 долари.

Тој, исто така, тврди дека речиси ниту една од овие заштеди не доаѓа од поевтините трошоци за батерии, туку преку подобрен дизајн на возилото што го олесни производството.

Треба да се нагласи дека Тесла започна со производство на многу поевтиниот Model 3 дури во 2017 година (дотогаш само поскапите Model S и Model X излегоа од производната лента), а вториот, подостапен автомобил, Model Y, „излезен“ дури во 2020 година.

Околу половина од сегашните возила на Tesla се произведуваат во фабриката во Фримонт во Калифорнија, иако фабриките во Берлин и Шангај се покажуваат сè поважни.

Вијеха додаде дека, како што нејзините погони ја зголемуваат стапката на производство, тие ќе можат да произведуваат возила во просек за помалку од 36.000 долари по единица.

Business Insider забележува дека извршниот директор на Tesla рекол дека индустријата за електрични возила ќе расте исто толку брзо како снабдувањето со батерии и ќе предизвика промени во рударството и рафинирањето на суровините, како и дизајнот и конструкцијата на ќелии за батерии и пакети за батерии.

Model 3 и Model Y го сочинуваат најголемиот дел од тековната продажба на Tesla, но Вијеха призна дека производителот на автомобили треба да пушти во производство поевтино EV, особено ако сака да ги реализира своите роботакси амбиции.

Сепак, тој рече дека побарувачката за Model 3 и Model Y е толку силна што Tesla не брза да лансира нов модел од почетно ниво.

„Моделот Y во суштина ќе стане најпродаваното возило од секаков вид, на сите времиња, во светот во 2023 година“, тврди тој.