Дизел моторот првично е развиен да работи со масло од кикирики, а не на гориво на кое работи денес

Неговиот креатор го создал да работи на секое гориво што гори, па дури и на работи со слаб квалитет за да може дизел моторот да се користи во делови од светот кои не биле допрени од индустриската револуција.

Ова исто така значи, барем во теорија, дека дизел моторите можат да работат на други опции кои не се толку штетни како дизелот.

Иако ова не се широко користени решенија, постојат одредени работи кои можат да го заменат дизел горивото.

Биодизел

Ова е генеричко име за дизел гориво кое е направено од природни извори кои не вклучуваат компоненти базирани на нафта. Тоа може да биде растително масло, па дури и животински масти кои се преработени за да можат да се користат како гориво.

Некои од најдобрите извори се семе од репка и палмино масло, но секој принос богат со масло може да послужи. Маслото може да се меша со регуларно дизел гориво или да се користи самостојно. Сепак, ова не е совршена основа бидејќи не може да се складира како дизелот и ја губи својата корисност по 8 месеци.

Користено растително масло

Рециклираното масло за готвење во основа спаѓа во категоријата биодизел. Но, тоа е различно бидејќи не му треба сопствен производствен процес. Не само што заштедува енергија за да се направи, туку е и значително еколошки прифатливо.

Сепак, не можете само да го исцедите маслото од фритезата во резервоарот. Маслото прво мора да се филтрира за да се отстранат сите нечистотии и треба да се додадат одредени хемикалии за моторот за да функционира правилно. Всушност, моторот што работи само на масло за јадење мора некаде да има вграден грејач за гориво бидејќи во спротивно системот може да се загуши.

Диметил етер

Ова е гас што може да се најде како состојка во лак за коса, но неговата употреба оди подалеку од тоа. Докажано е дека може да биде гориво за мотори со компресирано палење со минимални модификации. Во исто време, ги подобрува емисиите на дизел моторите бидејќи ги елиминира емисиите на штетни честички, а во исто време не ги намалува перформансите на моторот.

Горенаведените горива се најветувачки, но тие не се единствената опција за стартување на дизел мотор

Во некои студии се споменува и бутанолот, но тешко се користи сам и за да функционира треба да се комбинира со стандарден дизел во одредени пропорции.

Може да се користи и етанол, но исто така треба да се меша со други горива за да гори и да ја постигне потребната лубрикација. Сепак, може да сочинува 15% од мешавина на гориво.

Горивото од алги е исто така на листата на ветувачки алтернативи. Наводно, некои видови микроалги се одлични во производството на масло. А остатокот од процесот е во основа ист како и процесот за правење стандарден биодизел.

Извор: Додај Гас