Meta имплементира промени во начинот на кој функционира споделувањето видеа на Facebook.
Моментално, корисниците на Facebook можат да споделуваат видеа од лицето кое ја создало објавата како reels, а двата корисници ќе имаат различен поглед на споделената содржина. Во наредните месеци, сите видеа на Facebook ќе бидат споделени како reels.
„Facebook останува дом за сите видови видеа – кратки, долги и Live“, велат од Meta. „Постепено ќе ги овозможиме овие промени глобално за профили и страници во текот на наредните месеци за да им го олесниме на корисниците креирањето, споделувањето и откривањето reels-ови на Facebook.“
Meta, исто така, планира да ги отстрани ограничувањата за должината на reels видеата на Facebook. Моментално, тоа ограничување е 90 секунди. Покрај тоа, Meta ќе го преименува табот Video во Reels таб.
Промените во видео содржината на Facebook се дел од поширока стратешка промена што Марк Цукерберг ја објави претходно оваа година. Тој рече дека сака Facebook да стане „многу повлијателен културно отколку што е сега“ и да се врати на „некој оригинален Facebook“ – алудирање на раните денови на платформата, кога беше повеќе фокусирана на автентична социјална интеракција и градење заедница.