Откако Марк Цукерберг го промени името на својата компанија од Facebook во Meta многумина коментираа дека тоа го направил само за да го префрли фокусот на јавноста од проблемите во кои се наоѓа компанијата.
Да потсетиме, свиркачот Хауген тогаш изјави дека истражувањето спроведено во самиот Facebook укажа на негативното влијание на Instagram врз тинејџерите, особено врз девојчињата, но тие не направија ништо за да го поправат тоа.
Како што се насобраа критиките на Facebook, Цукерберг најави промена на името на компанијата во октомври, како гром од ведро небо. Целта, како што сега ја нарекуваат компанијата, претставува нов правец и фокус во кој се движат и кој треба да биде иднината и е ориентиран кон метаверзи, односно виртуелни светови во кои луѓето во иднина треба да поминуваат многу време.
Откако Facebook го достигна врвот на својата пазарна вредност, што беше пред околу половина година, кога ја надмина границата од еден трилион долари, компанијата загуби повеќе од 500 милијарди долари. Meta денес на пазарот вреди околу 550 милијарди долари, а прогнозите на аналитичарите за блиска иднина не се премногу оптимистички.
Многу полош удар од ПР проблемите со Instagram, Цукерберг доживеа од Apple, кој со промените во својот оперативен систем на корисниците им овозможи да го блокираат Facebook во следењето на нивните активности на iPhone, а во ист правец тргнува и Google. Без следење на корисничките активности Facebook не може прецизно да ги пласира огласите, а тоа влијае на нивните приходи. Ако на тоа го додадеме и фактот дека по прв пат беше забележат пад на бројот на корисници на Facebook и дека од компанијата предупредија дека опасност за нивниот бизнис во иднина е TikTok, јасно е колку потенцијални проблеми го очекуваат Цукерберг.