Агенцијата за пазарна конкуренција (CMA) објави дека од Google може да се бара да воведе нови мерки за „фер рангирање“ во резултатите од пребарувањето и други мерки.
Британскиот регулатор за конкуренција предлага да се намали контролата на Google врз неговиот пребарувач, што е прва примена на новите строги дигитални правила на Велика Британија.
Агенцијата за пазарна конкуренција (CMA) соопшти дека од Google би можело да се бара да воведе нови мерки за „фер рангирање“ во резултатите од пребарувањето и да им даде на издавачите поголема контрола врз користењето на нивната содржина, вклучително и онаа генерирана од вештачка интелигенција.
CMA има намера да му додели на Google „статус на стратешки пазар“ поради неговата доминантна позиција во пребарувањето и рекламирањето, што би го обврзало технолошкиот гигант да се придржува до низа правила на однесување.
Конечната одлука ќе биде донесена до октомври, по јавна расправа. Google стана првата компанија што е цел на новите закони на Велика Британија, кои бараат од компаниите со значително влијание на одредени дигитални пазари да добијат етикета и да бидат предмет на специфични правила.
Google ги критикуваше предлозите како „широки и нефокусирани“, предупредувајќи дека „казнената регулатива“ би можела да го загрози пристапот на Велика Британија до најновите производи и услуги на компанијата.
Истрагата на CMA доаѓа откако Google ги загуби значајните антимонополски случаи во САД поради својата доминација во пребарувањето и рекламирањето.