Instagram малку водеше сметка за тоа како треба да остане релевантен во светот каде што TikTok собра толку многу корисници во последните неколку години. Во својот нов блог пост, популарната социјална мрежа ги објави промените што ги направи за да ја зајакне својата видео понуда, вклучително и укинување на самостојната апликација IGTV.

Самостојната апликација IGTV последен пат беше ажурирана во август 2021 година и сè уште е достапна за преземање од Google Play Store, но наскоро се очекува да биде целосно повлечена.

Кога прв пат беше лансиран IGTV, намерата на Instagram да се натпреварува со YouTube во видеа со подолг формат го наведе да верува дека треба да објави посебна апликација – IGTV. На крајот, IGTV видеата се појавија во главниот feed, што доведе до негово конечно укинување. Исто така, ќе се укинат и рекламите на IGTV, бидејќи компанијата го префрла својот фокус на Reels.

И покрај големиот фокус и вложување во Instagram Reels, рекламите во моментов не се прикажуваат, но ова ќе се промени во 2022 година, бидејќи Instagram ќе почне да тестира реклами во Reels, а креаторите ќе почнат да заработуваат пари од рекламите за Reels, почнувајќи подоцна оваа година.