Јужнокорејската технолошка компанија LG Display објави 30% пад на кварталниот оперативен профит, откако еднократните трошоци поврзани со планот за споделување профит и пониските цени на ТВ екраните ги изгореа ефектите од високата продажба на екрани за компјутери, лаптопи и паметни телефони.
Добавувачот на Apple“ објави 397,64 милиони долари оперативен профит за кварталот од октомври до декември, што е повеќе од 678 милијарди вони од пред една година.
Компанијата не успеа да ја исполни просечната прогноза од 588 милијарди вони, составена од Refinitiv SmartEstimate. LG Display соопшти дека со исклучок на еднократните трошоци, кои вклучуваат споделување на профитот со директорите и вработените, резултатот е во согласност со очекувањата на пазарот.
Приходите се зголемија за 18 отсто на 8,8 трилиони вона.
Во текот на кварталот, цените на 55-инчните дисплеи со течни кристали (LCD) за телевизори паднаа за 37% во споредба со претходниот квартал, според податоците на „WitsView“ од „TrendForce“.
Сепак, само 27 отсто од приходите од продажбата дојдоа од телевизиските екрани во кварталот, велат аналитичарите.
Големата продажба на висококвалитетни LCD екрани за лаптопи и монитори, чии цени паднаа помалку од оние на LCD екраните за телевизори во 2021-ва година, како и „OLED“ панелите со висока маржа за паметни телефони и телевизори, треба да ги поддржат резултатите на LG во оваа година, велат аналитичарите.
LG Display соопшти дека продажбата на OLED дисплеи се зголемила за повеќе од 70% во 2021. година, а бизнисот со овој тип екран станал профитабилен.
„Побарувачката за лаптопи, таблети и други уреди од луѓето кои работат од дома се очекува постепено да се намалува со продолжувањето на Ковид-19, а правилата за дистанцирање се олабавуваат“, рече Куон Џе-Јун, потпретседател и шеф на маркетинг во одделот за средно мали дисплеи.