Првиот човек на Porsche, Оливер Блуме, потврди дека засега не планира се планира електрична 911-ка.
„Да бидам целосно јасен, 911 ќе биде достапен со SUS мотор уште долго време“, вели Блуме. Тој додава дека станува збор за модел дизајниран за единица со внатрешно согорување и како таков не е погоден за претворање во електричен автомобил. „Веруваме во возила специјално дизајнирани за електрична мобилност“, вели шефот на германската марка.
Се чини дека ова е промена, бидејќи во претходниот период, пред Блуме да дојде на чело на Porsche, можеше да се слушнат срамежливи најави за потенцијално батериско издание на 911. Сега, како што стојат работите, од тоа нема ништо, бидејќи според извршниот директор на Porsche, купувачите на овој модел знаат што сакаат од својот автомобил, а тоа дефинитивно го вклучува и „режењето“ на SUS моторот.
Нема сомнение дека Porsche 911 е една од иконите на автомобилската индустрија и модел кој одбележа добар дел од дваесеттиот век. Се појави на пазарот уште во далечната 1968 година и оттогаш се произведени повеќе од 1,1 милиони примероци. Оливер Блум наведува дека тоа не значи дека Porsche нема да понуди електричен спортски автомобил, само дека е сигурно дека засега тоа нема да биде 911.
„Имаме многу простор во овој сегмент, а тоа значи има простор и за електрични суперавтомобили покрај конвенционалните“, вели првиот човек на германскиот производител. Кога станува збор за хибридизацијата, Блуме тука ја остава вратата подотворена, но само кога станува збор за перформансите. „Ние сакаме хибрид кој ќе биде насочен кон високи перформанси“, вели Оливер Блуме.
Оливер Блуме потврдува дека Porsche ќе инвестира 15 милијарди евра во електрификација, одржливо производство и дигитализација во следните пет години.
Извор: Додај Гас