Valve, наводно, почна да ги забранува игрите на Steam кои имаат содржина создадена со вештачка интелигенција, освен ако програмерите не понудат доказ дека ги поседуваат правата на AI што ги создала.
Во објавата на Reddit, забележана од ветеранот од индустријата за игри, Сајмон Карлес, развивачот опиша дека испратил рана верзија на играта на Steam со неколку „прилично очигледно генерирани од вештачка интелигенција“ средства за кои тие рекоа дека планираат рачно да ги подобрат во подоцнежното создавање.
Како одговор, им беше кажано дека играта не може да биде одобрена, освен ако развивачот не му докаже на Valve дека ги имаат сите потребни права.
„По прегледот, идентификувавме интелектуална сопственост во играта која се чини дека припаѓа на една или повеќе трети страни“, рече Valve.
„Конкретно, играта содржи анимации генерирани од вештачка интелигенција кои се чини дека се потпираат на материјал заштитен со авторски права во сопственост на трети страни“.
„Со оглед на тоа што правната сопственост на таквата содржина генерирана од вештачка интелигенција е нејасна, не можеме да ја испорачаме вашата игра додека ги содржи тие средства генерирани од вештачка интелигенција, освен ако не можете да потврдите дека ги поседувате правата на целата IP користена во базата на податоци што ја обучувала вештачката интелигенција да создадете средства во вашата игра“, велат од Valve.
Програмерот рече дека тие потоа рачно ги подобриле споменатите средства „за да нема поочигледни знаци на вештачка интелигенција“, но по повторното испраќање на играта таа повторно била одбиена.
„Не можеме да испраќаме игри за кои развивачот ги нема сите потребни права“, рече Valve. „Во моментов одбиваме да ја дистрибуираме вашата игра бидејќи не е јасно дали основната технологија за вештачка интелигенција што се користи за создавање на средствата има доволно права на податоците за обуката“, забележаа тие по вториот обид на авторот на играта.
Како и професионалците во другите креативни области, се поголем број програмери користат вештачка интелигенција за да ги креираат своите игри. Но, брзото усвојување на генеративни алатки за вештачка интелигенција, обучени за анимации направени од човек, извлечени од мрежата, покрена проблеми со авторските права кои претходно не постоеја.