Виџетот за пребарување на TikTok сега е достапен за корисниците на iPhone, обезбедувајќи краток пат до неговото пребарување.
Така, наместо да ја отворите апликацијата и да го притиснете копчето за пребарување, кога ќе го допрете додатокот, автоматски се префрлате на екранот за пребарување на TikTok. Тоа ви заштедува најмногу пет секунди, но покажува дека платформата вложува се повеќе и повеќе во својот статус на пребарувач.
Членовите на Gen Z изјавија за Mashable дека користат TikTok за да најдат рецепти, препораки за патување и вежбање.
TikTok ја сигнализираше својата желба да биде препознаен како пребарувач преку реклама што се емитуваше во Велика Британија на почетокот на оваа година, во која беше прикажан слоганот Search it with TikTok. И сега, со потивко лансирање, TikTok директно се натпреварува со виџетот за пребарување на Google.
Акцентот на TikTok на пребарувањето доаѓа откако Прабакар Рагаван на Google, постар потпретседател на Google Search, објави дека студијата што компанијата ја спроведе минатото лето покажа дека 40% од младите на возраст од 18 до 24 години во САД користат TikTok или Instagram за пребарување места да јадат наместо пребарување на Google.
TikTok е исто така местото каде што луѓето бараат вести. Истражувањето, спроведено од Ofcom минатото лето, откри дека TikTok е најбрзо растечкиот извор на вести меѓу возрасните во Британија.
Сепак, истражувањето спроведено од News Guard минатата година покажа дека пребарувањата на TikTok сугерираат дезинформации скоро 20 проценти од времето. За да биде сфатен сериозно како пребарувач, TikTok треба да го реши проблемот со раширените дезинформации.