Xiaomi стана вториот најголем производител на паметни телефони во светот во последниот квартал по скокот на продажбата од 83 проценти, според првичната прогноза на компанијата Canalys.

Ова е првпат Xiaomi, кинески производител на секаков вид електроника – од уреди за готвење ориз до монитори за игри – да стигне до втората позиција, во која претходно доминираа Samsung Electronics и Apple.

Уделот на пазарот на Samsung достигна 19 проценти во вториот квартал, а на Xiaomi е 17%. Уделот на Apple на глобалниот пазар на паметни телефони е 14%, според информациите на компанијата за истражување на пазарот. Цената на акциите на Xiaomi денес порасна за 4,1% и компанијата е најдобриот изведувач во индексот на Хонг Конг – Hang Seng.

Huawei накратко успеа да се пробие на истото место сè додека санкциите не го ограничија пристапот до клучните чипови. Неговото повлекување од високо конкурентскиот пазар на паметни телефони ги мотивира другите кинески компании да инвестираат агресивно во нов хардвер и подобрувања. „Xiaomi“ беше особено активен, издавајќи два предводници во првите четири месеци од годинава. Неговиот Mi 11 Ultra вклучува еден од најголемите сензори за камери на паметни телефони досега, истакнувајќи ја амбицијата на компанијата да влезе и во премиум сегментот.

„Главниот приоритет на Xiaomi оваа година е да ја зголеми продажбата на своите врвни уреди како што е Mi 11 Ultra. Но, тоа ќе биде тешка битка, со оглед на фактот дека Oppo и Vivo имаат слични намери, затоа што и двајцата имаат намера да потрошат големи суми на маркетинг за да ги изградат своите брендови на начин на кој Xiaomi не го стори тоа“, изјави Бен Стантон, менаџер за производство во Canalys“.

Меѓународната експанзија е најголемиот мотор на раст на Xiaomi. Компанијата ја зголеми својата продажба за повеќе од 300% во Јужна Америка, за 150 проценти во Африка и за 50% во Западна Европа, според Canalys.

Вториот квартал е обично потивок период за Apple и Samsung, бидејќи и двајцата ги подготвуваат своите нови паметни телефони за следните месеци. Производителот на iPhone побара од своите подизведувачи да произведат 90 милиони единици од следната генерација на паметни телефони за оваа година, што е големо зголемување во споредба со продажбата во 2020-та година.