И покрај тоа што е релативно непозната надвор од Африка и другите пазари во развој, Transsion се најде на листата на TIME100 на највлијателни компании за 2024 година.
На глобалниот пазар на паметни телефони, најголеми играчи се несомнено Samsung и Apple. По нив следи Xiaomi, а меѓу популарните брендови се Google, OnePlus, Huawei, Honor, vivo и Motorola. Овие брендови обично се првите на кои многу луѓе мислат кога станува збор за паметни телефони и популарни брендови.
View this post on Instagram
Но, малкумина слушнале за компанијата Transsion, која е на петтото место на листата на најголеми светски производители на телефони. Оваа компанија не е толку позната дури ни во нејзината матична земја Кина, а камоли во Европа или САД. Сепак, постои добра причина за ова.
Кинескиот производител познат како „кралот на паметните телефони на Африка“
Transsion Holdings е кинески производител на паметни телефони со седиште во Шенжен, основан во 2006 година. За разлика од повеќето кинески конкуренти, Transsion не продава телефони во земјата. Наместо тоа, компанијата влезе на африканскиот пазар во 2008 година. Најпрво продаваше класични телефони, а потоа во 2014 година го лансираше својот прв паметен телефон, пишува Android Authority.
Со своите брендови Infinix, Tecno и Itel, компанијата се здоби со огромна популарност на пазарите во развој во Африка. Брзо се искачи на статусот „крал на паметните телефони во Африка“, со пазарен удел од речиси 50% во 2021 година, додека денес има околу 40% пазарен удел.
Transsion го повтори овој успех на други пазари во развој, како Пакистан и Бангладеш, каде што ужива мнозински или речиси мнозински удел на пазарот. Со цел да го освои остатокот од светот, компанијата ги прошири своите операции на повеќе од 70 пазари во Централна и Јужна Америка, Блискиот Исток и Азија, вклучително и Индија, каде што се надева дека ќе ја повтори популарноста на Xiaomi.
View this post on Instagram
Импресивен раст
Брзата експанзија ѝ даде на Transsion импресивен раст, со удел од 9% на глобалниот пазар, според неодамнешните податоци на Canalys за вториот квартал од 2024 година. Првите три места ги држат: Samsung со 18%, Apple со 16% и Xiaomi со 15% пазарен удел.
Затоа, не е изненадување што, и покрај тоа што е релативно непозната надвор од Африка и другите пазари во развој, Transsion се најде на листата на TIME100 на највлијателни компании за 2024 година.
Со оглед на пазарите на кои се фокусира, не е изненадувачки што повеќето паметни телефони на Transsion се достапни. Повеќето телефони Infinix, Tecno и Itel имаат почетна цена под 200 евра, а некои модели се и под 50 евра.
Какви телефони прави Transsion?
Какви точно телефони прави Transsion? Земете го како пример Tecno Spark 20 Pro. Овој модел има Full HD+ екран со брзина на освежување од 120 Hz, MediaTek процесор од среден опсег, 8 GB RAM, меморија до 256 GB, батерија со капацитет од 5000 mAh и тројна камера со главен сензор од 108 MP. Ова се само клучните спецификации, но се доста импресивни со оглед на цената од околу 160 евра.
Понатаму, гејмерскиот телефон на Infinix GT20 Pro има Full HD+ AMOLED екран со стапка на освежување од 144 Hz, батерија од 5000 mAh, полнење од 45 W, звучници JBL, различни режими на играње и главна камера од 108 MP. Иако спецификациите на овој телефон можат да се натпреваруваат со телефони вредни илјада евра, GT20 Pro чини околу 275 евра во Индија.
Општ заклучок е дека телефоните на оваа компанија нудат многу повеќе функции отколку што би се очекувало со оглед на нивната цена. Тие исто така доаѓаат во различни бои и впечатливи дизајни.
Transsion следи сличен пат како Xiaomi кога станува збор за портфолиото на паметни телефони. Иако телефоните со пристапни цени се нејзиниот ‘рбет, тој полека почнува да се впушта во премиум сегменти. Tecno се издвојува како водечки бренд за ова, приклучувајќи се во редовите на Samsung, OnePlus, Google и други со своите преклопни модели, Phantom V Flip и Phantom V Fold.
View this post on Instagram
Дали може да се купат телефони на Transsion во Европа?
Според последните информации, Transsion планира да го прошири своето присуство во Европа преку своите брендови Tecno и Infinix. Нивната стратегија за проширување е особено фокусирана на пазарите во Централна и Источна Европа, каде што веќе забележаа значителен раст.
Според информациите од официјалната веб-страница, телефоните Tecno се достапни во Европа, во Македонија, Бугарија, Албанија, Грција, Украина, Русија, Унгарија, Чешка, Словенија, Полска, Романија, Турција и Србија.
Што се однесува до другите брендови на Transsion, телефоните Infinix се достапни и во Европа, вклучувајќи ги Црна Гора, Босна и Херцеговина, Турција, Украина, Србија, Русија, Полска и Чешка. Што се однесува до брендот Itel, тој е достапен во Европа само во Русија.