Компанијата Brittany Ferries го најави пристигнувањето на најголемиот хибриден брод во светот за 2024 година.
Бродот, наречен Saint-Malo, беше објавен во официјалното соопштение, долг е 194,8 метри и има капацитет на батерија од 11,5 MWh, приближно двапати поголем од оние што вообичаено се користат за хибридни бродови. Овој брод ќе замени еден од постарите модели што пловат од Св. Мало во Франција до Портсмут во Англија.
„Brittany Ferries гордо води во одржливиот поморски транспорт и работи со партнери за да донесе „почисти“ бродови во регионите каде што работиме со нашите операции. Хибридната технологија продолжува да ја унапредува нашата програма за обновување на флотата, проследено со воведување на два брода ЛНГ. Од првиот ден на операцијата, корист ќе имаат пристаништата како Св. Мало во Франција и Портсмут во Велика Британија. Енергетските можности на крајбрежјето овозможуваат имплементација на корисни планови, како и инвестиции во plug-in хибридна инфраструктура“, изјави Кристоф Матје, извршен директор на Brittany Ferries.
Хибридниот брод Saint-Malo има голем број системи кои му овозможуваат оптимизирање на енергијата во реално време, како и подобра ефикасност и поудобна навигација. Бродот е опремен и со карактеристики што ќе го направат поодржлив, а меѓу нив се оптимизирана енергетска ефикасност, хибридна моќност и plug-in на брегот, а тие имаат потенцијал да доведат до подобрувања до 15 проценти кога станува збор за емисии на стакленички гасови во споредба со дизел погонот. Оваа информација ја соопшти компанијата Wärtsilä, која во соработка со производителот на бродови, компанијата StenaRoro, развива втор хибриден брод за Brittany Ferries. Двата нови хибриди ќе ги заменат бродовите Bretagne и Normandic кои се двата брода во компанијата со најдолг работен век.
На бродоградежната индустрија и треба декарбонизација бидејќи масовните бродови се главен извор на емисии на јаглерод. Сепак, големината на бродовите и растојанијата што треба да ги поминат претставуваат тешка задача за да се осмислат одржливи опции.