Брандо не можеше да го запамти текстот: Тајните на славниот „Кум“

Брандо не можеше да го запамти текстот: Тајните на славниот „Кум“

пред 3 години

Кон крајот на 1990 година, Френсис Форд Копола ја започна епската трилогија Кум и стана една од историските фигури на филмската индустрија – засекогаш. Деветте часа материјал што тој и ги даде на публиката е нешто што се гледа и денес. Неодамна најави дека повторно ќе го снима третиот дел, „Кум 3“, оти последниот имаше најмногу критики, а според Копола, не излегол како што треба. Еве некои интересни приказни што се кријат зад култната трилогија.

Да започнеме со забавниот дел – главата на коњот во легендарната сцена за која не треба ни да се прераскажува – беше вистинска. Не е сигурно дали вресокот на Џон Марли бил вистински – со оглед на тоа што на пробите се користела вештачка глава.

На 5 февруари 1973 година, Марлон Брандо стана втората личност во историјата што освои Оскар за главната улога. Тој ја испрати Саша Литлфедр, жена облечена во облека од Апачи, на доделувањето на наградите.

Малку повеќе за Брандо, поточно за неговите техники на глума. Првиот е дека, спротивно на она што многумина претпоставуваат, Брандо не ја наполнил устата со памук за да го добие оној малку подуен изглед, туку побарал да му се даде специјален „орален додаток“ за ефектот на висечката вилица.

 

Легендарната сцена , убиството на Сони

Друг трик е користењето мемо картички со одделни зборови на текст. Брандо напишал делови од текстот на картички што беа залепени насекаде, па дури и на други актери, така што тој всушност успеал да создаде впечаток дека ликот навистина длабоко размислува за она што го зборува, а всушност тој како актер се обидува да ги поврзе зборовите што ги гледа во текстот што му е даден за улогата.

Познатата реченица “Оставете го пиштолот. Земете каноли” е една од култните сцени во филмот. 

Зборовите „мафија“ и „толпа“ воопшто не се користат во филмот. Но, не случајно – стануваше збор за договор на Копола со Италијанско-американската лига за граѓански права, организација што се занимава со борба против стереотипите кон наведената група. Најблискиот термин се појавува во филмот како наслов во весникот „Мафијашот Барзини се распрашува во неславна расправија“ ден по масакрот на Мајкл (Ал Пачино) во италијански ресторан.

Share
Scroll to Top