„Фејсбук“ го одбирал профитот на сметка на сузбивање на говорот на омраза, открива свиркачот Фенис Хоген, која работела како менаџер во компанијата на Цукенберг.
Хоген во неделата, во телевизиската програма „60 минути“, ја обвини компанијата во која работела, дека во повеќе наврати им давала предност на профитот, над сузбивањето на говорот на омраза и дезинформациите. Таа рече дека биле поднесени најмалку осум тужби од американскиот регулатор за хартии од вредност.
Хоген била една од менаџерите во компанијата на Цукенберг и смета дека синоќешниот пад на „Фејсбук“ е поврзан со политиката која ја води.
Илјадници корисници синоќа пријавија проблеми со „Гугл“, „Амазон“, „Тикток“, „Зум“, „Твитер“, „Снепчет“, „Редит“ и други апликации, додека без интернет останаа десетина илјади корисници на големите компании како што се „Верајзон“, „Т-мобиле“, и „АТ&T“.
Таа помогнала и во покренувањето на истрагата на „Волстрит журнал“, и на сослушувањето во Сенатот за штетата која „Инстаграм“ им ја нанесувал на тинејџерките.
„Фејсбук“ бил на удар на критики откако интерни документи кои ги објави „Волстрит журнал“, покажале дека компанијата била свесна дека „Инстаграм“ штети на менталното здравје на младите корисници.
Хоген сведочела и пред еден пододбор на Сенатот, на рочиштето под име „Заштита на децата на мрежата“, на која се говори за влијанието на „Инстаграм“ кое го прави на менталното здравје на младите корисници.
„Имаше конфликт на интерес меѓу она што е добро за јавноста и тоа што е добро за „Фејсбук“. И „Фејсбук“ секогаш од почетокот ги одбираше своите интереси, како што е заработувачката на пари“, рече таа.
Хоген, која претходно работела и во „Гугл“ И ВО „Пинтерест“, изјавила дека „Фејсбук“ ја лажел јавноста во напредокот кој го постигнал во сузбивањето на говорот на омраза и дезинформации на својата платформа.