Ексклузивците на Sony PlayStation добро се продаваат во првите неколку недели, но после тоа бројките значително се намалуваат. Голем број играчи воопшто не ги завршуваат single-player авантурите до крај, па Sony бара решение.
Се чини дека тие го нашле тоа решение во нов патент, систем што го нарекуваат „trigger point“ во видео игрите. Тоа би биле точки слични на класичните механизми „save point“, но тие не би биле направени од играчот туку од самите креатори на играта. Секоја точка може да биде поврзана со различни параметри и би претставувала почеток на пократка активност.
Во основа, овој систем за „повторување“ значи дека би можеле да „прескокнете“ делови од видео играта ако ги исполнувате критериумите за да го направите тоа, а ако веќе сте го „превртеле“, тогаш вратете се само на најинтересните сегменти.
Sony верува дека таквиот принцип можеби би им помогнал на играчите кои или немаат време да ги завршат видео игрите, или немаат доволно вештини за тоа, па развивачот на пример можеше да претстави поглавја преку кои играчот брзо ќе се префрли по желба.
Ова е, се разбира, само патент кој не мора да води до нешто што ќе има секојдневна употреба.
Сепак, треба да се каже дека Sony веќе почна да размислува во оваа насока со конзолата PlayStation 5, бидејќи тамошните видео игри поддржуваат „картички на активност“, па на играчот му се покажува колку време му треба за да го заврши тоа поглавје од игра.