Новиот Porsche 911: T-Hybrid за значително подобрени перформанси

Новиот Porsche 911: T-Hybrid за значително подобрени перформанси

пред 7 месеци

Porsche фундаментално го надгради иконскиот спортски автомобил 911. Новиот 911 Carrera GTS е првиот 911 опремен со супер-лесен хибриден погон за врвни перформанси. Новоразвиениот, иновативен погонски систем, со зафатнина од 3,6 литри обезбедува значително подобрени перформанси во возењето.

911 Carrera GTS Coupé забрзува од нула до 100 km/h за 3 секунди и достигнува максимална брзина од 312 km/h. 911 Carrera исто така ќе биде достапен веднаш по лансирањето. Напојуван од лесно модифициран 3,0-литарски твин-турбо боксер мотор што е помоќен од неговиот претходник. Новиот 911 исто така се одликува со обновен дизајн, подобра аеродинамика, свеж ентериер, надградена стандардна опрема и врвно поврзување.

Со лансирањето на својот иконски модел, Porsche модернизираше четири од своите шест моделски линии за само неколку месеци: Panamera, Taycan, Macan и 911. „Нашето портфолио на производи е помладо од кога било и многу атрактивно“, вели извршниот директор Оливер Блуме. „На нашите клиенти им се нуди уште повеќе опции за прилагодување и ексклузивни искуства“.

Инспириран од моторспортот: иновативен хибрид за перформанси

За новите модели 911 Carrera GTS, инженерите на Porsche го користеа знаењето стекнато од тркачките патеки како основа за дизајнирање на хибридниот систем. „Развивме и тестиравме широк спектар на идеи и пристапи за да дојдеме до хибридниот систем кој совршено би одговарал на 911. Резултатот е уникатен погон што се вклопува во целокупниот концепт на 911 и значително ги подобрува неговите перформанси“, вели Френк Мозер, потпретседател на моделските линии 911 и 718.

Лесниот и моќен T-Hybrid систем има ново развиен електричен турбополнач. Интегриран електричен мотор, поставен помеѓу компресорот и турбината, моментално го забрзува турбополначот. Ова веднаш создава зголемен притисок. Електричниот мотор во турбополначот на издувните гасови функционира и како генератор. Генерира до 11 kW (15 КС) електрична енергија. Оваа енергија се извлекува од протокот на издувните гасови. Електричниот турбополнач овозможува користење само на еден турбополнач наместо претходните два, што обезбедува подинамична и поинтензивна испорака на моќност.

Погонската група исто така вклучува синхрон мотор со постојан магнет интегриран во новиот, помоќен осум-брзински менувач со двојна спојка (PDK). Дури и во мирување, го поддржува боксер моторот со дополнителен погонски вртежен момент до 150 Nm и обезбедува засилување на моќноста до 40 kW. Porsche ги спојува двата електрични мотори до лесна и компактна високонапонска батерија. Тоа одговара по големина и тежина на конвенционална стартер батерија од 12 волти, но складира до 1,9 kWh енергија (бруто) и работи на напон од 400 V. За оптимизирана вкупна тежина, Porsche инсталираше лесен Литиум-јонска батерија за вградениот електричен систем од 12 V.

Срцето на погонот T-Hybrid е ново развиениот боксер мотор од 3,6 литри. Високонапонскиот систем овозможува компресорот за климатизација да се придвижува електрично, што го прави моторот многу покомпактен. Ова создава простор над енергетската единица за пулс инвертер и DC-DC конвертор. Дури и без електрична помош, боксер моторот испорачува 357 kW (485 КС) и 570 Nm вртежен момент. Севкупно, моќноста на системот е 398 kW (541 КС) и 610 Nm. Моќта се зголемува во однос на неговиот претходник за 45 kW (61 КС). Новата 911 Carrera GTS исто така го победи својот претходник во спринтот до 100 km/h. Ефикасниот хибрид со врвни перформанси постигнува високо динамични возни карактеристики, а во исто време ги намалува емисиите на CO2 со значително помала дополнителна тежина во споредба со plug-in хибридните возила. Зголемувањето на тежината во однос на неговиот претходник е само 50 килограми.

911 Carrera сè уште има 3,0-литарски боксер мотор со двојно турбо полнење. Овој мотор, исто така е сеопфатно обновен. Меѓу другото, сега го вметнува интеркулерот од Turbo моделите, кои сега се сместени директно под решетката на задниот капак, над моторот. Турбо полначите во новата 911 Carrera беа резервиране за моделите GTS во неговиот претходник. Со овие измени, Porsche истовремено постигнува намалување на емисиите и зголемување на моќноста до 290 kW (394 КС). заедно со максимален вртежен момент од 450 Nm. Новата 911 Carrera Coupé забрзува од 0 до 100 km/h за 4,1 секунди (3,9 секунди со пакетот Sport Chrono) и може да се пофали со максимална брзина од 294 km/h. Споредено во однос на неговиот претходник, ова претставува подобрување од 0,1 секунда и 1 km/h соодветно.

Оптимизирана суспензија и активна аеродинамика

Сеопфатно е ревидирана и суспензијата на 911 Carrera GTS. За прв пат, управување со задна оска сега доаѓа како стандард. Ја зголемува стабилноста при големи брзини и го намалува вртењето. Porsche ја интегрираше контролата за стабилизацијата – Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) високонапонскиот систем на хибридот со врвни перформанси. Ова овозможува користење на електрохидрауличен контролен систем, што го прави системот уште пофлексибилен и попрецизен. Спортската суспензијата со променлив систем на амортизери (PASM) и висина на возење спуштено за 10 mm обезбедува карактеристично управување со GTS.

Вкупно седум дизајни на тркала од 19-/20 или 20-/21 инчи се достапни за новиот 911. За прв пат достапни во 911 Carrera се тркала со ексклузивен дизајн со јаглеродни влакна кои го намалуваат коефициентот на отпор, а со тоа и ја зголемуваат ефикасноста. Моделите 911 Carrera GTS се доаѓаат на 21-инчни тркала со широчина од 11,5 инчи и гуми 315/30 ZR 21 на задниот дел стандардно. Напред се пневматиците 245/35 ZR 20 на тркала од 20 инчи со ширина од 8,5 инчи. Во согласност со значително подобрените перформанси, поширокиот отпечаток на задните гуми ја подобрува динамиката на возење на новата 911 Carrera GTS.

Спортска, аеродинамична надворешност

Porsche го ревидираше надворешниот дизајн на 911 со внимателно насочени подобрувања. Повеќето од овие мерки ја подобруваат аеродинамиката и перформансите на спортскиот автомобил. Промените вклучуваат нови браници специфични за моделот. За прв пат, Porsche ги интегрира сите светлосни функции во сега стандардните матрични LED фарови на 911, со нивната карактеристична графика со четири точки. Ова создава можност за поголеми отвори за ладење во предниот дел на автомобилот.

Кај моделите 911 Carrera GTS, предниот дел има пет вертикално наредени активни перки за воздух видливи однадвор и уште една скриена клапа на секоја страна. За прв пат во 911, овие отвори се дополнети со адаптивни предни дифузери во долниот дел од каросеријата, кои се контролираат заедно со клапи за воздух за ладење. Овие елементи го насочуваат протокот на воздух по потреба: кога барањата за моќност се минимални, затворените клапи ја оптимизираат аеродинамиката. Кога побарувачката за моќ е висока, на пример во ситуации на патеката, клапите насочуваат големо количество воздух кон ладилниците на автомобилот. Сензорите за системите за помош се сега се наоѓаат зад површината под регистарската табличка.

Опционално, Porsche ги нуди новите фарови со HD матрична LED функција со повеќе од 32.000
светлосни точки. Долгото светло со високи перформанси го осветлува патот до растојание од повеќе од 600 метри. Редизајнираната светлосна лента со интегриран лак и логото „PORSCHE“ го прави задниот дел на 911 да се истакнува подобро. Редизајнирана задна решетка со пет перки по страна се поврзува со задното стакло формирајќи графичка единица која избледува во спојлерот што се извлекува надолу. Регистерската табличка е поставена повисоко, со јасно структуриран заден браник. Специфичните издувни системи во зависност од моделот, елегантно се интегрирани во впечатливи дифузерски перки. Спортски издувен систем е опционално достапен за моделите 911 Carrera. Кај моделите 911 Carrera GTS стандарден е спортскиот издувен систем специфичен за GTS. Опционалниот аеро пакет дополнително ги подобрува перформансите на 911. Тоа вклучува карактеристичен преден браник SportDesign со уникатен преден спојлер, соодветни странични панели и полесен, фиксен заден спојлер. Овие компоненти го намалуваат подигнувањето на возилото и ја подобруваат тракцијата на спортскиот автомобил.

Целосно дигитален кокпит и проширена поврзаност

Во купе варијантите, Porsche ја дизајнираше внатрешноста на новиот 911 како стандарден двосед. Конфигурацијата на 2+2 седишта е достапна како опција без доплата. Во кокпитот, Porsche ги комбинира познатиот ДНК на 911 со модерна технологија: концептот за Porsche Driver Experience на Porsche се фокусира на оската на возачот и овозможува интуитивно, побрзо ракување. Основните контролни елементи се наредени директно на или околу воланот. Тие вклучуваат стандарден прекинувач за режим на возење, на ревидирана рачка за помош на возачот и, за прв пат во 911, копче за стартување – лево од воланот. Во просторот за складирање на централната конзола на новиот 911, има преграда со ладење за паметни телефони, со функција за индуктивно полнење. За прв пат, 911 има целосно дигитална инструмент табла. Заоблен дисплеј од 12,6 инчи кој одговара елегантно во новиот концепт за контрола и дисплеј и може да се приспособува во голема мера. Тој нуди до седум профили, вклучувајќи ексклузивен Classic дисплеј инспириран од традиционалниот бројчаник на Porsche со централен текометар.

Системот за управување со комуникациите на Porsche (PCM) сè уште се работи преку дисплејот со висока резолуција со екран од 10,9 инчи. Сепак, приспособливоста на режимите на возење и работењето на системите за помош на возачот е значително подобрено. Надградениот 911 исто така има нови карактеристики за поврзување. QR-кодот значително го поедноставува процесот на најавување на PCM. Apple CarPlay® е подлабоко интегриран во автомобилот. Ако сакате, се прикажуваат информации во инструмент групата и овозможува работа на функциите на возилото директно во Екосистем на Apple®, на пример преку гласовниот асистент Siri®. За прв пат, видео стриминг е исто така опционално достапен додека е паркирано возилото. Апликациите како Spotify® и Apple Music® може да се користат во PCM без поврзан паметен телефон.

Share
Scroll to Top