Дали трансферот на Кристијан Пулишиќ од Челси во Милан ќе се покаже како исправна одлука на фудбалски план останува да се види, но една недела по трансферот, економските и маркетинг показателите зборуваат дека се работи за полн погодок.
„Росонерите“ платија 20 милони евра заа 24-годишното американско крило и му дадоа четиригодишен договор, со што тој ќе добие шанса да ја врати формата по лошата сезона 2022/23.
Но, на маркетинг поле, се работи за успех. Социјалните постови за Пулишиќ собрале 46 милиони лајкови и 17 милиони прегледи на видеа, додека продавницата на Милан забележала раст од 266 отсто во продажба од дресовите, од кои 43 отсто биле продадени во САД. 90 отсто од сите дресови со името на Пулишиќ биле продадени во САД.
Christian Pulisic is already having a big impact at AC Milan.
• +266% increase in team store sales
• American buyers represented 43% (up from 9%)
• Pulisic jerseys represent 45% of all jerseys soldToday’s podcast breaks it down.
Listen: https://t.co/iMrFvuCcly pic.twitter.com/1Kf5MmyCn4
— Joe Pompliano (@JoePompliano) July 19, 2023