Лабораториските тестови и испитувања на гумите спроведени од Continental покажале дека влакната на секундарните суровини функционираат исто толку добро како и влакната користени досега.
Continental ќе овозможи употреба на рециклиран полиестер добиен од рециклирани пластични шишиња во производството на гуми од следната година. Новата полиестерска компонента ќе се добива од шишиња од полиетилен терефталат (ПЕТ) по механички процес и ќе се користи во производството на гуми. Ова соединение може целосно да го замени конвенционалниот полиестер. Заедно со својот партнер за соработка и снабдувач OTIZ, експерт за влакна и производител на текстил, премиум производителот на гуми развил специјална технологија за рециклирање на ПЕТ шишиња со минимална употреба на хемиски процеси. За време на таканареченото рециклирање, шишето станува ПЕТ материјал со високи перформанси.
„Веќе во 2022 година, ќе можеме да користиме материјал добиен од рециклирани ПЕТ шишиња во производството на гуми. Во нашиот иновативен процес на рециклирање, влакната се одделуваат од рециклираниот ПЕТ без претходно да се разбие материјалот во неговите компоненти“, вели др. Андреас Топ, одговорен за материјали, развој на процеси и индустријализација во Continental.
Лабораториските тестови и испитувања на гумите спроведени од Continental покажале дека влакната на секундарните суровини функционираат исто толку добро како и влакната користени досега.
Конвенционалниот ПЕТ, добиен со хемиски процеси, долго време се користи како материјал во конструкцијата на автомобилските гуми, бидејќи ја задржува својата форма дури и при големи оптоварувања и температури, со што се обезбедува сигурност при сите брзини. Употребата на рециклиран ПЕТ заштедува вредни ресурси во конструкцијата на гуми. Конвенционалната гума за патнички автомобили се состои од 400 грама полиестерски материјал. Ова значи дека повеќе од 60 рециклирани ПЕТ шишиња може да се користат во иднина за комплетен сет гуми за возила.