Забележано е дека Sony планира да ангажира менаџер во рамките на PlayStation Studios, кој ќе се фокусира на овозможување на најпопуларните франшизи на PlayStation и на мобилните уреди.

Огласот за вработување не ги споменува насловите што ќе бидат вклучени во овој план, како ни временската рамка на огласот, но истакнува дека новиот шеф на одделот за мобилни телефони ќе развие деловна стратегија во траење од три до пет години.

Sony има долга историја на обиди да го спои PlayStation брендот со телефоните, но без претеран успех досега. Со исклучок на мал број игри, најдобриот обид на Sony на ова поле беше Xperia Play – своевиден „PlayStation телефон“, што беше пред своето време, но и комерцијален неуспех.

Влегувањето во пазарот на мобилни гејминг уреди ќе му овозможи на Sony пристап до поширока публика, како и поголем профит од купувањата во апликации. Насловите како што се Fortnite, PUBG и Roblox, голем дел од својот успех го засноваат на гејмерите на мобилните телефони.

Вистинскиот предизвик за Sony ќе биде имплементирањето на оваа стратегија. Самите игри ќе мораат да се адаптираат на мобилните уреди, за да не го изгубат она што ги прави специјални на конзолите и да не изгледаат како разводнети портови.