За да се постигне овој резултат, купувачите ќе треба да ја набават верзијата Long Range со батерија од 77,4 kWh, погон на две тркала и 18-инчни алуминиумски тркала.

Hyundai ова лето го претстави новиот електричен модел Ioniq 6. Обликот на седанот не е тука само за дизајн, тој му помага на ривалот Tesla Model 3 да го намали коефициентот на отпор на 0,21.

Овие напори да се направи што е можно помодерна каросеријата се исплатеше бидејќи WLTP автономија на возење на автомобилот е импресивна.

Во својата најекономична спецификација за гориво, Ioniq 6 ќе помине дури 614 километри (381,5 милји) пред да остане без батерија.

За да се постигне овој резултат, купувачите ќе треба да ја набават верзијата Long Range со батерија од 77,4 kWh, погон на две тркала и 18-инчни алуминиумски тркала.

Меѓутоа, доколку возачот сака да ја надгради конфигурацијата на возилото со поголем сет од 20-инчни тркала, проценката на WLTP значително се намалува на 545 km.

Оние кои ќе се одлучат за погон на 4 тркала, со помали тркала ќе можат да поминат 583 километри со едно полнење или 519 километри со поголеми бандажи.

Што се однесува до стандардната верзија на Hyundai Ioniq 6, со батерија од 53 kWh, погон на две тркала и 18-инчни тркала, тој има најмал досег од сите, само 429 km.

Резултатите од WLTP тест циклусот покажуваат дека Ioniq 6 има малку поголема автономија од Model 3, бидејќи автомобилот на Tesla според стандардот EPA има максимална автономија од 602 km.

Сепак, опсегот варира многу во зависност од неколку фактори (стил на возење, услови на сообраќај, конфигурација на теренот, температура), а познато е дека WLTP има тенденција да биде премногу оптимист во споредба со рејтингот на EPA.