Со цел да се натпреварува со TikTok, YouTube објави фонд од 100 милиони долари од кој ќе им исплати на најпопуларните креатори на новосоздадениот конкурент на TikTok, Shorts.
„Фондот за Shorts е само првиот чекор на нашиот пат кон изградба на долгорочен модел за монетизација за кратки клипови на YouTube“, рече компанијата во објавата на блогот. YouTube додава дека фондот ќе биде лансиран во наредните месеци.
Фондот е создаден во време кога YouTube, во сопственост на Google, се обидува да ја зголеми базата на корисници и креатори за својот видео-производ во кратка форма, што е одговор на компанијата кон конкурентите на социјалните мрежи како што се TikTok, Snap и Instagram rolls. YouTube е последниот што користи одреден фонд за автори за привлекување влијателни луѓе на својата мобилна платформа.
We’re *thrilled* to announce the @YouTube Shorts Fund ?
This $100M fund is designed to reward creators for their unique, engaging short-form content. You don’t even need to be in YPP.
Learn more → https://t.co/zbJIzHyd0m
— YouTube Creators (@YouTubeCreators) May 11, 2021
Краткото видео доминира на интернет
Во извештајот за заработка во првиот квартал, матичната компанија на Google, Alphabet, вели дека YouTube оствари 6,01 милијарди долари приходи од рекламирање во текот на кварталот. Тоа е скоро 50 проценти повеќе од минатата година со четири милијарди долари.
Извршниот директор на Alphabet, Сундар Пичаи, на повикот на компанијата изјави дека Шортс собира 6,5 милијарди дневни прегледи ширум светот. Компанијата објави дека ќе дистрибуира фонд за креатори од 100 милиони долари, почнувајќи од следните месеци до 2022 година.
Извор: B92.net