Јужноамериканката Кристен Нојшефер која е капетан според најновите извештаи пловела 170 милји дневно со нejзината едрилица од видот „кутер“, модел „Cape George“.
Нејзината едрилица ја нарекла Минехаха, која е измилена жена од песна на Хенри Вадсворд Лонгфелоу од 1855 година.
Едрилицата на Кристен има најголема површина на едрење во флотата на трката за „Златен глобус 2022“ и 806 квадратни стапки и испорачува дневни просеци од 170 милји.
Кирстен пловела од нејзините рани години со мали чамци, но од 2006 година професионално почнала да се занимава со пловење. Од обука за едрење до испорака на едрилици, таа има изградено вештини и искуство. Во 2015 година таа започна да работи за Скип Новак на неговите пелагични експедиции во Јужна Џорџија, Антарктичкиот Полуостров, Патагонија и Фокландите.
Со Кирстен отпловиле и неколку филмски екипи за да ја доловат убавината на Антарктикот. Таа беше прикажана на една од емисиите на National Geographic „Дивиот свет на островот воскресение со Берти Грегори“ додека пловеше со неговата екипа околу Јужна Џорџија. Пловеше и со екипажот на серијата на Би-Би-Си „Седум светови, една планета“, чија цел беше да го документира однесувањето на граблива леопардска фока во борба со пингвинот џенту и однесувањето на албатросот.
Таа ужива и во соло авантурите, вози велосипед од Европа до Јужна Африка, при што извозела 15000 километри за околу една година кога имала само 22 години. Патувала низ северозападна и централна Африка до јужна Африка и на крајот завршила во Кејп Агулхас. Патувањето и донело искушенија и неволји, но и го збогатило животот во секоја смисла.
Таа како што вели ужува во авантурите и сака да оди сама, го сака непознатото.
„Тоа е начин за мене да се запознаам себеси и да го запознам мојот потенцијал – тоа е исто така еден вид внатрешно патување“, објаснила Кирстен.
Нејзиниот моментален најважен предизвик е соло „Трка за Златен глобус 2022“. Оваа ретро трка е заснована на првата соло трка што се одржа во 1968 година, која беше прикажана во филмот „Милосрдноста“, со Колин Фирт во главната улога. За да останат верни на оригиналната тура, чамците се со постар дизајн, не поголеми од 36 стапки, а модерната технологија за навигација, како што е GPS, не е дозволена. Наместо тоа, натпреварувачите зависат од нивните вештини во небесната навигација и мртвото пресметување. Ова значи пловење без модерна технологија и корисење на помагалата за сателитска навигација.
Таа се чувствува прифатена и еднаква покрај тоа што е единствената жена натпреварувачка досега.
„Не се чувствувам особено чудно, бидејќи сум толку навикната да бидам единствената жена капитен во овие кругови. Јас сум единствената жена која има чартер капитен на бродовите на Скип Новак досега, па претпоставувам дека сум прилично навикната да бидам во индустрија во која доминираат мажи. Би ги поздравил женските учеснички, но инаку со задоволство се натпреварувам со момците рамноправно“, изјавила Кристен.
На секој капетан му е дозволено да поседува факс машина за примање временски табели. Тие можат да се движат само со користење на хартиени карти и секстант, кој се користи за одредување на аголот помеѓу хоризонтот и небесното тело, како што се сонцето, месечината или ѕвездата, за да се одредат должината и географската ширина на чамецот. Сите нивни пресметки и белешки за небесна навигација треба да се чуваат за инспекција по трката. Неуспехот да се стори тоа може да резултира со дисквалификација.
Рутата на трката е Франција, Атлантикот, Исток – околу Јужниот Океан, и резервна копија од Атлантикот до Франција – приближно растојание од 30.000 наутички милји, седум до девет месеци или повеќе на море. Ова е претежно трка во која се испреплетуваат исцрпеноста, среќата, морепловството и авантурата. Натпреварувачите мора да пловат во производствени чамци меѓу 32 стапки и 36 стапки.
Правилата се исто така екстремни, освен што натпреварувачите се сами на бродот и комуницираат само преку радио, немаат право никаде да застанат. Ова е трка без престан, така што секој учесник кој е принуден да направи едно застанување или ќе го скрши печатот на својот пренослив GPS плотер нема да има право на официјални трофеи. Со едно застанување се враќаат во класата „Чичестер“ и ќе имаат право да ја завршат трката до 14 јуни 2023 година во 15.00 часот и ќе добијат плакета „Чичестер“. Оние кои двапати застанале ќе бидат целосно дисквалификувани. Иако учесниците се следат 24/7 преку сателит, тие нема да можат да добијат информации за нивната локација освен ако не се појави итен случај и не упаднат во нивната запечатена безбедносна кутија што ги содржи GPS и сателитски телефон. Ова, сепак, има последици.