Засега нема официјални информации за новата опција, но таа би можела да стане достапна веќе следниот месец.
Плановите на TikTok се многу поголеми од самата социјална мрежа. Кинеската компанија го проширува бизнисот на стриминг музика, лансираат своевиден конкурент на Твитер, а според последните гласини планираат да лансираат и интернет платформа за продажба преку која ќе продаваат кинески производи на Американците.
TikTok сака да се натпреварува со двете најсилни кинески компании на овој пазар (Shein и Temu) кои се фокусирани на модата и евтините производи.
Од TikTok не сакаа да ги коментираат овие информации, но ако им се верува на изворите на The Wall Street Journal, нема да мора долго да чекаме за нивна потврда бидејќи тие би можеле да ја лансираат новата платформа веќе следниот месец. Платформата ќе биде интегрирана во самата апликација и не треба да биде место каде што трети продавачи ќе ги нудат своите производи, туку самиот TikTok ќе ги продава во соработка со партнерите.
Она што корисниците можат да го очекуваат се производи како потрошувачка електроника, домашни и кујнски апарати, облека и обувки итн.
Во Gizmodo, тие не потсетуваат на други социјални мрежи кои се проширија во е-трговија, како што се Facebook и Instagram, но нивниот пазар и табот за купување не се покажаа премногу успешни, барем во САД. Од друга страна, се покажа дека на корисниците на социјалните мрежи во некои други делови на светот, особено во Азија, им се допаѓа овој начин на купување, па тимот од TikTok сега сака да го популаризира овој тренд и во Америка.
Плановите за онлајн шопинг платформа во САД постоеја од порано, но TikTok не можеше да ги реализира бидејќи е постојано на удар на американските власти кои го обвинуваа за нарушување на приватноста. Популарната социјална мрежа веќе започна со тестирање на онлајн продавницата во Велика Британија и Саудиска Арабија, а сега на ред се САД. Како што истакнува Gizmodo, влегувањето на тој пазар повторно би можело да биде придружено со контроверзии.
Имено, додека Shein и Temu заработуваат многу пари продавајќи евтини кинески производи на клиентите во САД, тие исто така се под тешки критики за наводно искористување луѓе, облека контаминирана со опасни хемикалии итн., па така и TikTok и производите што ги продаваат ќе биде под лупа на јавноста и државните регулаторни тела.